luni, 22 februarie 2016

Recenzie Vicky, nu Victoria de Cristina Nemerovschi

Produs publicat în 2015 de Herg Benet
Data apariției: Octombrie 2015
Colecția Cărțile Arven
Gen : Beletristică
Format: 130 x 200
Tip coperta: Broșată
Număr pagini: 336

Sinopsis:
 Am 13 ani și 6 luni și fac în continuare sex pentru că e fun. Am trei iubiți interziși, o prietena foarte bună, un sfert de câine, câteva jointuri în rucsac. Îmi plac bocancii și tricourile negre cu cranii. Duc o viață aproape normală, ca orice elevă de clasa a șaptea. Mai mă cert uneori cu mama și fug cam des de acasă.
A, da, și fratele meu tocmai a dat foc școlii. 
Mă cheamă Vicky. Ai grijă să nu îmi spui Victoria, port un cutter cu mine tot timpul. 

De când am început să citesc cartea, am fost plăcut surprins că stilul Cristinei Nemerovschi a rămas același și că începe să detalieze povestea lui Vicky într-o a doua parte a bestseller-ului nymphette_dark99
Spun de pe acum că mi-a luat trei zile să citesc cartea, savurând fiecare întâmplare comică sau mai puțin comică din interiorul ei, plăcându-mi de la primul cuvânt la ultimul. 
În acest al doilea roman, aflăm despre protagonistă că este în căutarea fratelui ei Tedy, care a dat foc școlii. Pe parcursul întâmplărilor, în interiorul ei începe să se dezvolte sentimentul de iubire față de profesorul de engleză, Radu, cu care începe o relație de dragoste, menită să-i aducă fericirea. 
 Vicky trăiește clipa și nu se lasă în lături de la vreo escapadă alături de prietenii ei. Ne povestește despre oameni și despre gândirea lor infectă, ce și-a pus amprenta pe societatea în care trăim.
Este construită în așa fel în cât să te facă să-i urmărești viitoarele aventuri și să fi cu sufletul la gură în momentele de maxim suspans.
În timp ce citeam, îmi închipuiam un întreg film ce se derula cu fiecare eveniment produs și aș fi extrem de încântat dacă s-ar face un film după această serie. Nu doar că ar avea fani, dar ar fi și "apa rece ce ne trezește de dimineață", pe care mulți n-o folosesc.
Pot să spun că am început anul 2016 excelent, citind această carte și o rog pe această cale pe Cristina să scrie mai repede continuarea, pentru că eu nu mai pot să aștept.

Citatul meu preferat din carte este acesta :" Ne doream să fim liberi. Să facem într-o zi o lume după propriile noastre legi, care cu siguranță ar fi fost mai bune, mai adevărate decât astea de acum. O lume în care să separăm oamenii. Cei reali, cei care își trăiau propriile vieți, să fie despărțiți de cei care doar căscau gura le ce le spune turma că trebuie să facă, și apoi urmau amorțiți instrucțiunile, de parcă ar fi fost singurul lor adevăr. Ăia care nu făceau decât să încurce viețile celor care contau."

 Puteți comada cartea de pe site-ul editurii Herg Benet.
 Rating-ul pe care i-l dau acestei cărți este de 5\5 ursuleți.
Vă recomand cu mare drag această carte !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *