sâmbătă, 20 februarie 2016

TBR pentru 2016


Nu aceasta este ordinea în care vreau să le citesc, dar astea sunt niște titluri pe care n-aș vrea să le ratez.
  • 1. Delirium de Lauren Oliver. Este o carte pe care vreau s-o citesc de foarte mult timp, dar nu am apucat. Nu știu ce subiect are dar coperta m-a captivat.

  • 2. Al Cincilea Val de Rick Yancey. După ce am văzut trailer-ul filmului ce va apărea anul acesta, am zis că trebuie neapărat să citesc cartea până apare. Îmi pare rău că am ratat acele ediții, care au apărut acum ceva timp la chioșcurile de ziare.

  • 3. Ultima vrăjitoare din Transilvania de Anna Vary. Știu că Anna Vary este pseudonimul Cristinei Nemerovschi, care mie mi-a plăcut foarte mult, așa că trebuie să citesc și seria aceasta.

  • 4.Miss Peregrine de Ransom Riggs. Am văzut că această carte este foarte populară pe plan internațional, chiar și la noi e pe stoc zero la toate librăriile online, așa că trebuie să fac neapărat rost de ea. Abia astept să citesc povestea și să mă delectez cu imaginile.

  • 5.Octopussy de Cristina Boncea. Pe Cristina o urmăresc pe YouTube de aproape un an și ador ce face. Nu știu ce am făcut până acum, de nu i-am citit cartea.

  • 6. Păpușile de Cristina Nemerovschi. De la această autoare am citit nymphette_dark99 și Vicky, nu Victoria, care e seria mea preferată până în acest moment. Vă recomand cu mare drag să vă apucați de ele.

  • 7. UGLY LOVE de Collen Hoover. Este o apariție nouă la editura Epica iar ce ma captivat este descrierea de pe spate și coperta.

  • 8. Îngerul Mecanic de Cassandra Clare. Nu am citit până acum nimic de la ea dar mi-a plăcut descrierea. 

  • 9. Îți voi dărui soarele de Jandy Nelson. Mi-a plăcut ideea că în carte se prezintă poveste unor gemeni care sunt total diferiți. Până acum nu am mai citit vreo carte cu acest subiect. Stiu că este o carte LGBT, așa că sper să-mi placă.

  • 10. Maestru și Margareta de Mihail Bulgakov. Eu nu prea citesc clasici foarte des, dar încerc să mai abordez și acest gen literar cu cartea asta. 

  • 11. Orașul Oaselor de Cassandra Clare. După cum spuneam mai sus, eu nu am citit nimic de la Cassandra, dar am văzut serialul care a ieșit anul acesta. Îmi place foarte mult și sper că romanul să-mi placă le fel de mult.

  • 12. Un gest de iubire de James Meek. Nu știu nimic despre carte. Țin minte că am citit descriere acum mult timp și mi-a plăcut. Coperta e superbă. 

  • 13.  Mințile lui Billy Milligan de Daniel Keyes. Am văzut cartea pe canalul Irinei de la Irina Citește și m-a fascinat subiectul de personalitate multiplă. 

  • 14. Toate acele locuri minunate de Jennifer Niven. Am văzut că a fost tradusă de curând și la noi în țară, așa că trebuie s-o cumpăr și eu. 

  • 15. Minți Primejdioase de Alexandra Bracken. Este o recomadare pe care am primit-o de la un prieten, căruia i-a plăcut extrem de mult. 

  • 16. Capcana Vol 1 de Simona Stoica. Am văzut că Simona vrea să facă 12 volume din seria Rephelimii, așa că trebuie s-o cumpăr cât mai e pe stoc.

  • 17. Elenor and Park de Rainbow Rowell. Este prima carte a acestei autoare care a fost tradusă și la noi. Trebuie s-o citesc cât mai repede fiindcă am auzit numai lucruri bune despre ea. 

  • 18. Încleștarea Regilor de George R.R Martin. Am citit primul volum, deci voi continua seria. 

  • 19. Coșmarul Vraciului de Joseph Delaney. Este o serie pe care o iubesc la nebunie, iar acesta este volumul 7 pe care nu-l găsesc pe nicăieri. 

  • 20. Copiii Întunericului de Lavinia Călina. Am citit Zona Zero care mi-a plăcut la nebunie. Nu strică mai multe cărți de la autorii pe care-i placi, nu ?

  • 21. Sânge Stanic de Cristina Nemerovschi. Nimic de comentat. Evident c-o să-mi placă, doar e Cristina Nemerovschi. 

  • 22. Jocurile Foamei Revolta de Suzanne Collins. Am citit primele două cărți care mi-au plăcut la nebunie. Evident că o voi citi și pe aceasta, ca să știu cum se termină. 

  • 23. Zilele Amanților de Corina Ozon. Am citit din carte primele două pagini și mi-sa părut extrem de funny. Am văzut că autoarea a terminat seria, deci trebuie să mi-o cumpăr. 

  • 24. Călătoarea de Diana Gabaldon. Este o carte extrem de groasă. Are în jur de 800 de pagini și un conținut extrem de bun, din câte am auzit eu. Știu că e și un serial după această carte, care se va prelungii într-o serie ce va apărea și la noi în țară. 





2 comentarii:

  1. Cronicile din Wardstone mi se pare o serie fantasy foarte bună; o citeam acum câţiva ani şi nu mă puteam dezlipi de ea :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu mă puteam dezlipi de ea. Nu găsesc vol 7 pe nicăieri și chiar vreau foarte mult să-l citesc.

      Ștergere

Powered By Blogger

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *