duminică, 13 martie 2016

Book Haul Martie 2016


Hei ! Voi ce cărți v-ați mai cumpărat ?

În luna martie am decis să mă apuc de o nouă serie foarte cunoscută și populară la noi. E vorba de Instrumente Mortale de Cassandra Clare. Am dat 100 de lei pe primele 5 cărți și le-am luat de pe Elefant.ro.
M-am apucat să citesc primul volum și tot ce pot să spun este că îmi place până acum.












 De pe Libris mi-am luat Blestemul din Swoon de Nina Malkin. Am auzit că e foarte bună, așa că și eu o voi citi.




Tot de la Cassandra Clare, mi-am  mai luat Testul Fierului, care la scris în colaborare cu Holly Black și este primul volum din seria Magisterium. Habar nu am despre ce este, dar am o vagă bănuială că va semăna cu Harry Potter.










Am mai găsit o ofertă foarte bună pe Libris, așa că mi-am achiziționat și primul volum din seria Vrăjitor și Vrăjitoare de James Patterson și Gabrielle Charbonnet. Nu am citit nimic de la acest autor, dar la această carte m-a atras coperta care e superbă, cât și faptul că e cu vrăjitoare.






La fiecare voi face o recenzie în curând! Voi ce cărți mai citiți ?


3 comentarii:

  1. Spor la citit!
    Acum citesc Zei Americani de Neil Gaiman, iar apoi Puzzle de Florin Logreșteanu. Acum aștept să-mi ajungă comanda de cărți și mă voi apuca de seria Stephen King de la Nemira, în noua ediție paper-back care mi se pare mult mai ok decât cea hardcover. Încerc să îmi iau cărți din seria Top 10+ de la Polirom, mi se par foarte bine executate.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am început și eu să citesc Cimitirul Animalelor de Stephen King în ediția aceea de care spui tu. Nu pot să zic că nu-mi place, dar nu cred că e genul meu de lectură. O să citesc și eu la un moment dat o carte de Neil Gaimen, dar habar nu am cu care să încep.

      Ștergere
    2. Cred că și eu voi continua să-l citesc. Zei Americani e puțin cam întortocheată, uneori confuze, dar lucrurile se pun cap la cap pe parcurs. Nu știu dacă toate cărțile lui sunt scrise în acestă manieră, oricum vor urma recenzii :)

      Ștergere

Powered By Blogger

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *