marți, 30 august 2016

Lecturi de toamnă

Ce mai citiți, dragi cititori ? 

Eu chiar nu mai știu ce să mai citesc. Poate îmi dați voi vreo idee sau recomandare. 
Astăzi este penultima zi de vară și parcă nu aș vrea să pun acest articol, pentru că nu vreau să se termine vacanța. Dar țineți-mi pumnii să mă trezesc la realitate și cu ajutorul temelor puține, voi avea bunăvoința de a citi o carte măcar în weekend. 
Chiar nu știu când a trecut această vacanță și sunt atât bucuros, cât și înfricoșat de anul ce urmează, și anume, Ultimul An De Liceu. Nu vreau să vă plictisesc cu chestii de gen # e cel mai important an din viața mea și sper să iasă totul bine, mai ales la Bac și Școala de Șoferi. 
Eu sunt un om optimist și cred cu tărie că dacă vrem cu adevărat să facem un lucru, păi îl facem, frate , zic! =D

Vara asta nu am citit decât două cărți, Miss Peregrine de Randsom Riggs și Dacă-aș rămâne de Gayle Forman. Au fost ok. Dacă vreți să aflați mai multe despre ele, vă invit să citiți recenziile. 




1. Încleștarea Regilor de George R. R. Martin. Am citit primul volum și nu m-a dat pe spate. Nu am înțeles mai nimic, dar e ceva care mă face să vreau să citesc și vol 2. 

2. Și am privit cu toții spre cer de Tommy Walach. Nu știu nimic despre cartea asta. Am văzut doar că e o nouă apariție la Editura Epica și că are o grămadă de fani peste hotare. O să-i dau și eu o șansă, dar sper să nu mă dezamăgească. 

3. La Răscruce de Vânturi de Emily Bronte. Mi-am cumpărat această carte acum o lună și chiar am început s-o citesc, însă aș vrea s-o iau de la capăt. Mi-a plăcut enorm Jane Eyre de Charlotte Bronte și am auzit că nici aceasta nu se lasă mai prejos.

4. Călătoarea de Diana Gabaldon. Știu că am spus că voi citi această carte în vacanța de vară, dar pur și simplu, n-am simțit nevoia. Are 700 de pagini, cred, și îmi inspiră că se potrivește mai bine s-o citesc toamna. 

5. Harry Potter and the Cursed Child. Chiar aș vrea să știu de ce toată lumea e isterizată de această carte. Înțeleg că e patetic să citești o carte doar pentru că e populară, dar vreau să-i dau o șansă. 

6. Se numea Sarah de Tatiana de Rosnay. Cum spuneam și despre cartea de la numărul 2, nu știu nimic despre cartea asta. Nu-mi place să aflu nimic despre cărți înainte de a-le citi pentru a nu-mi face idei preconcepute. 

7. Fata cu Toate Darurile de M. R. Carey.  Nu citesc SF în mod normal, dar sper ca această carte să mă scoată din zona mea de confort. Parte super, după descriere. 

8. Marea Călătorie a lui Amy și Roger de Morgan Matson. Acest volum mi-a fost recomandat de un prieten. Probabil pentru că este o carte de călătorie și, după cum îl știu eu, adoră astfel de cărți. O s-o încerc.

9. Jocul Coroanei de Evelyn Skye . Am văzut această carte pe blogul Secretele Cărților și m-a intrigat foarte tare. Sper că-mi va plăcea. 

Păi, cam, acestea sunt cărțile pe care eu le voi citi toamna aceasta. Aștept recomandările voastre în comentarii și ne mai auzim la următorul articol, fiindcă îmi reintru în ritm. Bye ! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *