luni, 29 august 2016

Premiile Liebster



Mulțumesc Catrinei Ionescu de la 2 octombrie pentru nominalizare.

Pașii pe care trebuie să-i urmezi dacă ai fost nominalizat :

1. Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat și menționează-i blogul. 

2. Listează regulile în postarea ta. 

3. Afișează premiile Liebster undeva pe blogul tău. 

4. Răspunde la cele zece întrebări prevăzute de persoana care te-a nominalizat. 

5. Scrie zece lucruri random despre tine. 

6. Nominalizează 5-11 blog-uri și informează-le că au fost nominalizate. 

7. Asigură blog-urile pe care le-ai nominalizat cu 10 întrebări. 


10 lucruri despre mine

1. Ador zilele ploioase, mai ales cele cu tunete și fulgere. Nu știu de ce, dar mă relaxează foarte mult. 

2. Când sunt nervos, încep să scriu. Știu că pare ciudat, dar mă ajută foarte mult să mă descarc și totodată, îmi ies niște pasaje de care sunt foarte mândru. 

3. Urăsc manelele și muzica populară. Dacă ar lua foc toți maneliștii aș fi cel mai fericit. 

4. Împrumut cărți colegilor de școală și mă supăr de fiecare dată când mi-le aduc îndoite, dar nu pot să spun nu. 

5. Sunt PRAF ȘI PULBERE la matematică. 

6. Sunt Pro comunităților LGBT. 

7. Când eram mic îmi plăcea să ascult Lady Gaga. Videoclipurile ei mă înfricoșau foarte tare, dar tot le urmăream. =D

8. Vreau să plec cât mai repede de acasă și să mă descurc pe cont propriu. 

9. Casa visurilor mele va fi etaj și pereți din sticlă .

10. Dimineața mă enervez cel mai repede. 


Întrebări

1. Ce cărți ți-au influențat cel mai mult viața și de ce.

Până acum, nici-o carte nu mi-a influențat foarte mult viața. Poate Vicky, nu Victoria de Cristina Nemerovschi, m-a făcut să gândesc mai liber. 

2, Te-ai lăsa de citit pentru o avere de miliarde de euro/dolari, ce vrei ?

Da. Pot să mă las și mâine. Cititul nu este o pasiune atât de mare pentru mine. 

3. Care crezi că este rolul lecturii în educarea unei populații ?

Lectura are un rol foarte important. Ne ajută să ne exprimăm, să ne îmbogățim vocabularul, să trăim emoții, etc. 

4. Cum te împaci cu lecturile școlare ?

Nu prea bine. Nu pot să spun că le urăsc, dar mi-se pare că nu au nici-un rost. Dacă tot am evoluat la celelalte capitole, de ce să învățăm despre un țăran care caută pământ în secolul XXI ?

5. Fiind un iubitor de carte, ți-ar plăcea să fii la rândul tău scriitor ?

DA. Mi-ar plăcea enorm. Am avut niște tentative, însă fără succes. 

6. Asociază o carte cu o melodie sau/ și un artist/ o formație. 

Cincizeci de umbre ale lui Grey = Love me like you do. 

7. Ai prieteni cu care împărtășești iubirea de carte ?

Unul . 

8. Care sunt criteriile după care cumperi cărți ?

Mă fascinează coperțile. Chiar dacă nu-mi plăcea conținutul, alegem o carte mai mult pentru copertă. De obicei, urmăresc bookhaul pe Booktube și acolo văd cărți care mă fascinează. 

9. Ce genuri citești cel mai des ?

Beletristică, Fantasy, SF. 

10. Numește o carte a cărei ecranizare nu ți-a plăcut. 

Ucenicul Vraciului de Joseph Delaney.  Filmul e oribil !


Nominalizez pe:

Oricine vrea să-l facă! =D

Întrebările pe care le las:

1. Numește cartea pe care o urăști cel mai mult!

2. Care este cartea  la care ai plâns în hohote ?

3. Ai schimba lecturile de BAC ?

4. Ce scriitor ai vrea să întâlnești și de ce ? 

5. Ce părere ai despre cărțile erotice ? =D

6. Care este cartea ta preferată ?

7. Ai vrea să devii scriitor/oare ? 

8. Dacă ți-ar propune un editor să realizezi un roman grafic, în ciuda faptului că tu nu ai talent la desen, ai accepta ?

9. De la ce editură ai cele mai multe cărți ?

10. Ce naționalitate ai fi vrut să ai ?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *